Velkommen skal du være, til min private sfære.
Ukjente og kjære, fjerne og nære, naive og sære;

Jeg skal vise og lære, hvordan man kan tære,
men også bære med hodet høyt i ære.


torsdag, mars 04, 2010

Etter to års hvile er jeg tilbake, mer knyttet til bloggen enn noen gang.

Grunnen til dette nære forholdet er et nettstudie hvor en av oppgavene er å lage en blogg. Vi får oppgaver som må gjøres for å kunne ta eksamen nesten hver eneste uke.
Derfor har jeg brukt formiddagstimene denne vakre torsdagen i mars til å redigere min gamle blogg.

Nå skal jeg imidlertid avslutte arbeidet og gå i gang med vasking av leilighet, klær og katter. En god kamerat fortalte meg en gang at den beste dagen å gjøre reint på er torsdagen.
Ingenting er bedre enn å våkne på fredag morgen i glitrende rein leilighet og kjenne seg klar for helg.

Nyt fridagene!

3 kommentarer:

Mac Egset sa...

Godt å høre at det blir reint hos deg...

Anonym sa...

Syns du burde kvitte deg med katten

Vestlandslefsa sa...

Macci; jeg har plutselig tre blogger...dette eskalerer:(

Katten er mitt beste motiv, så skjerp deg, anonyme!